Site icon המרכז לתיקון תריסים

החלפת מנוע לתריס חשמלי

החלפת מנוע לתריס חשמליתריס חשמלי הוא תריס שמופעל על ידי מנוע חשמלי. במידה שהמנוע תקול, יש צורך בהחלפת המנוע על מנת שהתריס יעבוד כהלכה. על החלפת מנוע לתריס חשמלי נרחיב במאמר הבא. 

 

החלפת מנוע לתריס חשמלי- מהו תריס חשמלי?

תריס חשמלי הוא תריס גלילה בו הפתיחה והסגירה של התריס מתבצעות על ידי מנוע חשמלי. המנוע החשמלי מחובר למפסק, שלט או אפליקציה מתאימה ומאפשר לשלוט בתריס בקלות. תריס חשמלי נחשב לתריס הכי נוח בשוק. הפתיחה והסגירה של התריס החשמלי מתבצעות על ידי המנוע ולכן לא מצריכות שום מאמץ פיזי. 

הבלאי של תריס חשמלי הוא איטי מאוד כיוון שהמנועים שלו חזקים ויעילים. כמו כן מדובר בתריס בטיחותי מאוד ויעיל במיוחד בפני פריצות. הסיבה לכך היא שמדובר בתריס כבד מאוד שכמעט בלתי אפשרי לפתוח ללא המנוע. 

יש לקחת בחשבון שאם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לבית חכם הבחירה בתריס חשמלי היא הבחירה המתאימה ביותר. תריס חשמלי הוא התריס היחיד שניתן להתאים לבית חכם. על ידי כך אתם יכולים לשלוט על זמני הפתיחה והסגירה של התריס גם אם אתם לא נמצאים בבית ולאפשר אוורור של הבית. 

החלפת מנוע לתריס חשמלי- בדיקה מקדימה

התריס החשמלי שלכם לא עובד. על מנת לדעת מה התקלה וכיצד לתקן אותה יש לבצע בדיקה מקדימה. על ידי הבדיקה ניתן לדעת האם התקלה בתריס, במנוע החשמלי או במתג החשמל. אחת התקלות שיכולות לשבש את ההפעלה של תריס חשמלי היא אספקת חשמל לא תקינה לשקע של התריס. 

איך תוכלו לדעת האם הבעיה היא בתריס עצמו או במתג? לשם כך מומלץ קודם כל לקרוא לאיש תיקון תריסים. איש המקצוע יבצע בדיקה ראשונית בנוגע לתריס ויבין האם התקלה בו. במידה שהתריס תקין כנראה שהתקלה בחשמל. 

 

החלפת מנוע לתריס חשמלי- מתי נצטרך?

אחד הרכיבים המרכזיים בתריס חשמלי הוא המנוע החשמלי. בדרך כלל למנוע תהיה אחריות של 5 שנים, אך לאחר תקופה זו, במידה שיש תקלה במנוע יהיה עליכם לשלם על התיקון מכיסכם. תקלה במנוע כוללת תיקון יקר יחסית אך נדרש. במידה שהתריס נסגר או נפתח בקושי רב, במידה שאתם מנסים לעצור את פתיחת התריס והתריס יורד למטה או במידה שהמנוע משמיע רעשי עבודה אך התריס לא מגיב הדבר מעיד על מנוע מקולקל. במצב כזה יש צורך בהחלפת מנוע לתריס חשמלי. 

 

החלפת מנוע לתריס חשמלי- האם יש תקלות נוספות?

התשובה היא כן. מלבד מנוע תקול יכולות להיות תקלות נוספות בתריס חשמלי. 

החלפת מנוע לתריס חשמלי- מחיר

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של החלפת מנוע מאחר שתלוי בגורמים שונים כאשר המרכזי בהם הוא גודל התריס. ככל שהתריס גדול יותר או כבד יותר כך המחיר של המנוע יהיה יקר יותר. הסיבה לכך היא שגודל המנוע תלוי במשקל התריס. ככל שהתריס גדול או כבד יותר כך המנוע הנדרש לתריס חזק יותר והמחיר שלו יעלה בהתאם. באופן ממוצע המחיר להחלפת מנוע בתריס חשמלי של חברה איכותי יחל מ-1,100 שקלים, כולל מע"מ ואחריות ל-5 שנים.

מחירים נוספים-

Exit mobile version