תריס אור 7 טיפים

בניית ועיצוב הבית הם תהליכים המורכבים משלל משימות. חלקן גדולות ורועשות וחלקן קטנות ושקטות. חיבור נכון של בעלי המקצוע, קצב עבודה מתאים ובחירות המתאימות לבית, הוא זה שיקבע כיצד תיראה התוצאה בסופו של דבר. בין ההחלטות שיהיה עליך לקבל אחת מהן נוגעת לחלונות ולתריסים. בכתבה זו נתרכז בתריסים, נענה על שאלות נפוצות ונבחן מיהם אנשי המקצוע שיוכלו לעזור לנו בפרט זה בבניה.

מהו תריס אור?

ישנם סוגים שונים של תריסים. בעוד שבמקומות רבים באירופה התריסים נפתחים לצדדים, בארץ בבתים רבים הפתיחה היא כלפי מעלה. הבחירה במנגנון גלילה נפוצה ובתוך מנגנון זה ניתן לבחור את התריס הסטנדרטי או את האור. תריס אור ניתן לפתיחה ידנית או חשמלית והוא יכול להיפתח במלואו או בחלקו. אחד המאפיינים הבולטים שלו הוא עלות התחזוקה הנמוכה.

ממה עשויים שלבי התריס?

השלבים עשויים אלומיניום והם בעלי עמידות גבוהה (וזו הסיבה שאין כמעט צורך בעבודות תחזוקה). במידה ויש צורך לבצע תיקונים העלות זולה בהשוואה לאפשרויות חלופיות שניתן למצוא היום בשוק. מבחינת הצבעים, ניתן להתאים את הצבע של השלבים לצבע משקופי החלונות או לבחור בצבעים משלימים. הצביעה איכותית ונשארת לאורך שנים ללא כל שינוי או דהייה.

כיצד ניתן לשלוט בתריסים?

ניתן לשלוט בתריסים בכל דרך: באופן ידני, מפסק או באמצעות מערכת חכמה. כל שעליך לעשות הוא להחליט האם ברצונך לפתוח את התריסים באופן מלא, חלקי או להשאיר אותם סגורים. השליטה פשוטה, קלה והנראות בבית מרשימה.

האם ניתן לשים תריס אור בכל מפתח?

באופן עקרוני התשובה היא כן. בצורה מפורטת יותר, יש לבחון את גודל המפתח כדי לדעת אילו אפשרויות עומדות לרשותך מבחינת החומר. במפתחים ברוחב של עד 360 ס"מ אפשר להתקין תריסים קלי משקל העשויים מאלומיניום בשילוב פוליאוריטן מוקצף. תריס זה בעל יכולות בידוד מעולות, הן מבחינה אקוסטית והן מבחינה תרמית. במידה והמפתח עולה על מידות אלו ומגיע עד 500 ס"מ, ניתן להתאים תריס אור מחוזק אשר יאפשר מעבר אוויר ואור כשהוא פתוח באופן חלקי. התריס איכותי, חזק ועמיד לאורך שנים רבות, אך יכולות הבידוד (תרמית ואקוסטית) שלו נמוכות יותר בהשוואה לראשון ולכן הוא יהיה הבחירה המתאימה בפתחים גדולים.

למצוא את בעל המקצוע הנכון

בכל הנוגע לתריסי הבית, לא מדובר במוצר שניתן לרכישה ולהרכיב באופן עצמאי. כל תריס צריך להיות מתוכנן ועבור ייצור המותאם בדיוק לגודל של המפתח. כמו כן הצבע צריך להיות תואם לצבעים שבחרת, בין אם הם זהים לצבעי המשקופים של החלונות ובין אם בחרת בצבע שונה מהם. כיוון שמדובר בעבודה שנעשית בדיוק עבור הבית שלך, יש לבחור את בעל המקצוע הנכון לכך. תמיד מומלץ לבדוק כי בעל המקצוע אשר מייצר עבורך את התריס מכיר היטב את העבודה וכי הוא יכול להצביע ולהראות עבודות קודמות שכבר ביצע. בנוסף, עליו להגיע אליך בשלבים המתאימים של הבניה, לקחת מידות ולבסוף לייצר ולבצע את ההתקנה. כדאי לקבל המלצות על בעל המקצוע ולאחר מכן לקבל הצעת מחיר ולבחון שהיא אכן במסגרת התקציב שלך.

ריכזנו עבורך את בעלי המקצוע המומלצים

המרכז לבניה פרטית הוקם כדי להפוך את תהליך הבניה שלך לפשוט יותר. לשם כך חיפשנו את בעלי המקצוע הטובים ביותר וריכזנו אותם ברשימה אחת באתר. הרשימה זמינה כאן באתר וכל שעליך לעשות הוא לבחור את איש המקצוע המתמחה בייצור תריס אור ולבקש הצעת מחיר רלוונטית לצרכים האישיים שלך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!