התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים

התקנה ותחזוקה של תריסים חשמלייםתריסים חשמליים הם תריסים נוחים ויעילים שהשימוש בהם הולך ועולה עם השנים. אנשים רבים שבונים או משפצים את הבית שלהם בוחרים בתריס חשמלי. לתריס חשמלי יש יתרונות רבים שהופכים אותו לשימושי ומומלץ לשימוש. על התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים נרחיב במאמר הבא. 

 

התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים- מהו תריס חשמלי?

תריס חשמלי הוא תריס גלילה בו הפתיחה והסגירה של התריס מתבצעות על ידי מנוע חשמלי. המנוע החשמלי מחובר למפסק, שלט או אפליקציה מתאימה ומאפשר לשלוט בתריס בקלות. תריס חשמלי נחשב לתריס הכי נוח בשוק. הפתיחה והסגירה של התריס החשמלי מתבצעות על ידי המנוע ולכן לא מצריכות שום מאמץ פיזי. 

הבלאי של תריס חשמלי הוא איטי מאוד כיוון שהמנועים שלו חזקים ויעילים. כמו כן מדובר בתריס בטיחותי מאוד ויעיל במיוחד בפני פריצות. הסיבה לכך היא שמדובר בתריס כבד מאוד שכמעט בלתי אפשרי לפתוח ללא המנוע. 

יש לקחת בחשבון שאם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לבית חכם הבחירה בתריס חשמלי היא הבחירה המתאימה ביותר. תריס חשמלי הוא התריס היחיד שניתן להתאים לבית חכם. על ידי כך אתם יכולים לשלוט על זמני הפתיחה והסגירה של התריס גם אם אתם לא נמצאים בבית ולאפשר אוורור של הבית. 

התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים- מה היתרונות של תריס חשמלי?

לתריס חשמלי יש מספר יתרונות בולטים במיוחד- 

  • נוחות- תריס עם מערכת הפעלה פשוטה בו ניתן לפתוח ולסגור את התריס על ידי מפסק, שלט או אפליקציה. 
  • בלאי- הבלאי של תריס חשמלי הוא איטי הרבה יותר מהבלאי של תריס ידני מאחר שאין צורך בהפעלת מאמץ פיזי לפתיחת או סגירת התריס. 
  • ביטחון- תריס חשמלי הוא בעל משקל כבד מאוד כך שכמעט בלתי אפשרי לפתוח את התריס החשמלי ללא שימוש במנוע. בזכות כך, התריס החשמלי הפך ליעיל מאוד בפני פריצות. 
  • שליטה באור, חום וקור- על ידי תריס חשמלי ניתן לשלוט בקלות בכמות האור שנכנס הביתה ובטמפרטורת הבית. על ידי סגירה מוחלטת של התריס החשמלי ניתן לבודד את הטמפרטורה בתוך הבית ובצורה זו לחסוך בהוצאות על מיזוג או חימום. 
  • התאמה לבית חכם- תריס חשמלי יכול להשתלב עם בית חכם. 

 

התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים- החשיבות של איש מקצוע

התקנה של תריסים חשמליים צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע אמין, מנוסה ומקצועי. מדובר בתריס כבד הכולל גם מנוע חשמלי לא פחות כבד. המנוע החשמלי בדרך כלל מתקדם ואיכותי וחשוב מאוד לבצע את ההתקנה בלי לפגוע בו. לכן, כאשר אתם רוצים להתקין תריס חשמלי בבית חשוב מאוד לשים דגש על איש המקצוע שיבצע את ההתקנה. וודאו שאיש המקצוע יודע כיצד לבצע את העבודה וכיצד להתנהל עם המנועים החשמליים. 

 

התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים- תיקון תריס חשמלי

תיקון תריס חשמלי נדרש במספר מקרים שונים. אלה התקלות הנפוצות ביותר שנגרמות לתריסים חשמליים-

  • מנוע- במידה שהתריס נסגר או נפתח בקושי רב, במידה שאתם מנסים לעצור את פתיחת התריס והתריס יורד למטה או במידה שהמנוע משמיע רעשי עבודה אך התריס לא מגיב הדבר מעיד על מנוע מקולקל. במצב כזה יש צורך בתיקון מנוע חשמלי או בהחלפה שלו. 
  • תיקון רצועה- תריס חשמלי הוא תריס שנגלל על גבי רצועה. יכולים להיות מקרים בהם הרצועה נקרעת או נשחקת בעקבות בלאי טבעי או שימוש לא נכון בתריס. חשוב לשים לב שאין חפצים בסביבת התריס שעלולים להפריע לו לרדת ולגרום לשחיקה של הרצועה. במצב כזה יש לתקן את הרצועה. 
  • תיקון שלב- כמו בתריס הזזה או בתריס גלילה ידני, גם בתריס חשמלי שלבי התריס עלולים להישחק. בתריס חשמלי התקלה הנפוצה היא נתק בין שלבי התריס, כאשר בדרך כלל הניתוק יהיה בין השלב הראשון לשני. הסיבה לכך היא שהשלבים הראשונים נושאים במשקל של כל השלבים מתחתיהם. שימו לב- תקלה זו גורמת למנוע לצאת מאיפוס. לכן לאחר התיקון יש צורך בכיול המנוע מחדש. 
  • תקלה במתג- יכול להיות מצב בו התריס לא עובד כהלכה בגלל המתג החשמלי. במידה שאתם לוחצים על המתג החשמלי ולא שומעים רעש עבודה, כנראה שהמתג תקול. דרך נוספת לדעת שהמתג תקול היא במידה שהשאלטר קופץ כאשר אתם מנסים להוריד או להעלות את התריס. חשוב מאוד שתיקון המתג יתבצע על ידי חשמלאי. 

התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים- תחזוקה שוטפת

תקלות בתריס חשמלי עלולות להיגרם בעקבות בלאי טבעי או בעקבות טעויות אנוש. על מנת לתחזק את התריס החשמלי ולהאריך את חייו מומלץ להזמין לפחות פעם בשנה צוות מקצועי ויעיל שיתחזק את התריס באופן שוטף. מלבד זאת, במסגרת אחריותכם חשוב לדאוג לניקוי שוטף של שלבי התריס. את הניקוי בצעו עם מטלית לחה והרימו את השלבים בחזרה רק כאשר הם יבשים לחלוטין. כמו כן חשוב מאוד לבדוק שאין מכשולים פיזיים שעלולים לגרום לתריס לבעיות שונות. בדקו האם קיימים סימני קורוזיה שעלולים לגרום לבעיות בתריס. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!