תריסי גלילה פלסטיק

תריסי גלילה פלסטיקתריסי גלילה פלסטיק הם תריסים שאפשר למצוא היום כמעט בכל דירה. התריסים משמשים אותנו לסגירה ופתיחה של חלונות הבית, דלת יציאה, מרפסת הבית וכיוצא בזה. לתריסי גלילה מפלסטיק יש יתרונות מובהקים לצד חסרונות שכיום יש להם פתרון בשוק. אם אתם חושבים להתקין תריסי גלילה פלסטיק בבית שלכם, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

 

למה דווקא תריסי גלילה פלסטיק?

יש היום היצע רחב של אפשרויות בכל הנוגע לתריסים, ניתן לבחור בין תריס דמוי עץ, אלומיניום, מתכת קלה ועוד. תריסי פלסטיק נחשבים לתריסים "ישנים" יחסית, הם אמנם קיימים בבתים רבים אבל הסיבה לכך היא הנוחות והפשטות שהם מייצרים. בעוד שתריסי אלומיניום יכולים לעלות לכם החל מ-600 ש"ח, תריסי פלסטיק נעים בטווח מחירים נמוך יותר. תריסי גלילה מפלסטיק בנויים משלבים עשויים פלסטיק קשיח, הגלילה נעשית באופן ידני לרוב אך ניתן למצוא היום גם תריסים חשמליים. התריסים עדינים בהשוואה לתריסי אלומיניום ולכן, היחס שלכם לתריסים חייב להיות בהתאם לכך. התריסים מעניקים לנו את כל האפשרויות שאנו מצפים לקבל מתריסי פלסטיק, חשיכה מוחלטת של החדר, גלילה ידנית או חשמלית פשוטה ונוחה, אפשרות לעצור את הגלילה לפי הרצון שלנו וללא צורך בסגירה ופתיחה הרמטית. 

תחזוקה

אחד החסרונות הבולטים של תריסי פלסטיק הוא שמדובר על תריס עדין ביחס לתריסי אלומיניום. לכן, התחזוקה שלכם נוגעת לאופן גלילת התריס. יש לגלול את התריס בצורה עדינה ולא על ידי טריקה, בכל מקרה בו אחד משלבי התריס נפגעו עליכם יהיה להחליף את השלב. לרוב המחיר של שלב תריסי גלילה פלסטיק נע בין 20-40 ש"ח בהתאם לאורך התריס.  

 

כמה עולים תריסי גלילה פלסטיק?

טווח המחירים של תריסי גלילה פלסטיק נעים בטווח רחב עקב מספר דברים: עלות ייצור, תנודות עליית המחירים בשוק הפלסטיק, הבחירה בין תריסי גלילה ידניים לבין חשמליים וגודל התריס. שימו לב מהי המטרה שלכם לגבי התריס, האם התריס אמור לשמש להגנה? האם התריס אמור להוות מנגנון בטיחות עבור הילדים בבית? האם מדובר על תריס שנועד נטו כדי להעניק לנו נוחות מקסימלית בהצללת החדר? ברגע שיש לכם את התשובות לכל השאלות האלה הבחירה תהיה קלה יותר.

 

ישנם סוגים שונים של תריסי גלילה מפלסטיק אשר המשתנה בהתאם הוא איכות הפלסטיק עצמו והחוסן שלו. ריכזנו עבורכם את טווח המחירים של תריסים מפלסטיק כאשר המחיר הגבוה מתייחס לתריסי פלסטיק איכותיים ומוגנים, והמחירים המוזלים מתייחסים לתריסי גלילה סטנדרטיים לבית. כיום ניתן למצוא עיצובים שונים לתריסי הפלסטיק באמצעות ערבוב צבעים ליצירת מראה מותאם אישית. 

 

גודל – אורך על רוחב מחיר
600 מ"מ על 800 מ"מ 1,200 עד 3,600 ש"ח
800 מ"מ על 1,200 מ"מ 1,400 עד 4,100 ש"ח
1,200 מ"מ על 1,800 מ"מ 1,400 עד 3,700 ש"ח
1,800 מ"מ עד 2,400 מ"מ 1,600 עד 4,000 ש"ח

 

עלויות התקנה

מבעד לרכישת התריס עצמו על הלקוח לזכור גם שיש עלויות התקנה. עלויות ההתקנה משתנות בהתאם למתקין עצמו, לרוב המחירים נעים בטווח ה-400 ש"ח ומעלה. המחיר משתנה בהתאם לגודל התריס, ונגישות לתריס. שימו לב בעת הרכישה האם המחיר אותו קיבלתם הוא כולל התקנה או ללא התקנה. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!