תריס אלומיניום מחיר

תריס אלומיניום מחירתריסי אלומיניום מזמן הפכו להעדפת הלקוח על פני תריסי פלסטיק וסוגים אחרים, הסיבה לכך היא שתריסי אלומיניום גם נשמרים לטווח הארוך, ומחירם מופחת בהשוואה לדגמים היוקרתיים. קיימים לא מעט סוגי תריסים, החל מתריס משוך, תריס מוקצף, תריסי גלילה, תריסים ידניים, חשמליים וכן הלאה. המחיר של התריסים נקבע בהתאם לגודל הפתח וכאשר מדובר על תריס חשמלי, גם על פי עלות המנוע והאם הוא בארגז פנימי או חיצוני. 

 

תריס אלומיניום מחיר לפי סוג

  • תריסי הזזה – תריסי הזזה נחשבים לתריסים פשוטים וקלים לתפעול, הם בעיקר מוכרים לנו בתור תריסי הזזה מפלסטיק אך כיום ניתן גם למצוא תריסי הזזה מאלומיניום. החיסרון המשמעותי בתריסי הזזה הוא בידית מנוף שנוטה להיות עם בלאי גבוה.
  • תריסי גלילה – תריסי גלילה ידניים מתאימים בעיקר לחלונות, אך קיימים גם עבור פתחים גדולים יותר. תריסי הגלילה הידניים עובדים על ידי מנגנון פתיחה ייעודי אשר מחייב אתכם להיות צמוד לתריס ולסובב את הידית, או באמצעות משיכה. לרוב האלמנט הנוסף של תריסי הגלילה הוא טריקת התריס שיכולה לפגוע בטווח הארוך בסגירה. 
  • תריסי אלומיניום חשמליים – תריסי אלומיניום חשמליים מגיעים בכל הגדלים ונחשבים לנוחים, החיסרון המרכזי הם עלות המוצר ביחס לדגמים האחרונים שציינו. התריסים החשמליים עובדים על ידי מנוע הנמצא בארגז פנימי או חיצוני מעל התריס עצמו. תריסי אלומיניום חשמליים יכולים להיות תריס משוך אור, תריס שלב משוך או תריס מוקצף. 

תריס אלומיניום מחיר – מה ההבדל בין תריס משוך לבין תריס מוקצף?

אם אתם מעוניינים לרכוש תריס כנראה ששמעתם לא מעט את הביטויים "תריס משוך" ו"תריס מוקצף", נעשה לכם סדר בבלגן. תריס משוך הוא תריס עשוי לשבי אלומיניום, הוא מורכב משני פרופילים המשתנים בגודלם. יש לנו תריס שלב משוך אור ששם נקבל למעשה יותר אור. ההבדל העיקרי בין תריס משוך לבין תריס מוקצף הוא בחומר, תריס משוך יהיה כבד בהרבה מאשר תריס מוקצף ולכן גם יותר בטיחותי. תריס משוך מתאים למרפסות וגינות בבתי קרקע, גם לחלונות. תריס מוקצף מתאים למי שרוצה לחסוך בהוצאות, אם אתם גרים בקומה חמישית תוכלו לבחור בתריס מוקצף לחלונות הבית והמרפסת אך יש לקחת בחשבון שמדובר על תריס עדין ושביר ביחס לתריס משוך.

 

תריס אלומיניום מחיר 

המחיר של תריסי אלומיניום נקבע על בסיס מספר דברים: שטח הפתח (לפי מ"ר), נגישות למקום ההתקנה, והאם מדובר על ארגז פנימי או חיצוני ביחס לתריסים חשמליים. ריכזנו עבורכם טבלה המתייחסת לטווח המחירים בהתאם לסוג התריס ואופן ההתקנה:

 

סוג תריס מחיר
תריס שלב מוקצף 400-650 ש"ח למ"ר
תריס שלב משוך 700-1,000 ש"ח למ"ר
תריס שלב משוך אור 800-1,100 ש"ח למ"ר
תריסי הזזה  400-550 ש"ח למ"ר (מחיר כולל התקנה)
תריסים חשמליים 850-1,500 ש"ח (משתנה בהתאם למחיר המנוע)

 

שימו לב, כדי לקבל מחיר מפורט עליכם ליצור קשר עם החברה ממנה אתם רוכשים את התריס. ישנם פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר בסופו של דבר, כמו גודל המנוע הנדרש, משקל התריס, האם נדרשת מעורבות מסוימת בתשתית לפני התקנת התריס ועוד. תוכלו לבחור בין תריסים אירופאיים ובין תריסים סינים הנחשבים לזולים יותר. דעתנו היא שהדבר הקריטי הוא לאו דווקא המותג עצמו, אלא ההתקנה. התקנה לא מקצועית היא זאת שעלולה לפגוע בטיב פעולת התריסים לטווח הארוך. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!