תריס גלילה שקוף

תריס גלילה שקוףאחד החידושים הבולטים בתחום התריסים בשנים האחרונות הוא תריס גלילה שקוף. לתריסי גלילה שקופים יש יתרונות מובהקים, אך גם חסרונות. תריסי הגלילה השקופים מיוצרים משלבי פוליקרבונט, שהוא למעשה חומר עמיד לא פחות מאשר אלומיניום וכד'. תריסי הגלילה על אף היותם שקופים עדיין מייצרים הגנה מקסימלית עבור בית העסק או בעל הדירה.

 

מה זה תריס גלילה שקוף?

כפי שציינו, תריסי גלילה שקופים עשויים חומר המכונה פוליקרבונט. פוליקרבונט הינו חומר עמיד בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, חום, קור וכיוצא בזה. אנו לרוב נזהה תריסי גלילה שקופים בחנויות ובתי עסקים שרוצים למשוך את הלקוחות בנוף החנות גם כאשר היא סגורה. תריסי גלילה שקופים מעניקים מראה יוקרתי, אך לא תמיד מתאימים למגזר הפרטי. תריסי גלילה שקופים אמנם מוגנים לחלוטין, אבל עבור בתים פרטיים ובמיוחד דירות קרקע, תריסי הגלילה השקופים חושפים את המבנה לחלוטין ופוגעים בפרטיות של השוהים במקום. לכן, אנו רואים תריסי גלילה שקופים יותר ויותר בקניונים, חנויות שונות, משרדים ובתי עסקים.

האם תריס גלילה שקוף מתאים לכם?

הרבה מתלבטים בין תריס גלילה שקוף ובין תריסי גלילה ידניים. ההבדל ביניהם אינו נוגע לבטיחות שהרי שני הסוגים מעניקים בטיחות מקסימלית. עם זאת, תריסי הגלילה השקופים חשופים לאור ולכן אינם מתאימים בהכרח לחדרי שינה, או בתים פרטיים בכללי. תריסי גלילה שקופים מתאימים למי שרוצה "לשווק" את המקום שלו גם כאשר המקום נמצא סגור, זה נוגע גם לעיצובים מהודרים לבית. ניתן לראות בבתים פרטיים רבים שעדיין יש תריסים שקופים אך במקומות ספציפיים כמו סלון הבית, קליניקה הנמצאת בבית ועוד. 

 

יתרונות

  1. יוקרתיות – התריס השקוף משדר יוקרתיות. בתי עסקים רבים בוחרים דווקא בגלל היתרון הזה בתריס גלילה שקוף, הרי הכל מתחיל ונגמר ברושם ראשונים.
  2. שיווק תמידי – תריס גלילה שקוף מעניק לכם את האפשרות להשאיר את העסק שלכם "פתוח" כל הזמן. מספיק שאחד הלקוחות עבור בסמוך למקום ורואה אביזר מסוים שהוא רוצה, כנראה שאותו לקוח יחזור אליכם.
  3. תריס חשמלי – תריסי גלילה שקופים הינם תריסים חשמליים, פתיחת וסגירת התריס נעשית באמצעות שלט רחוק, חיוג או כפתור ייעודי.

 

 חסרונות

  1. קהל יעד – תריסי גלילה שקופים אינם מתאימים לכולם והם מופנים לבתי עסקים בעיקר ולא למגזר הפרטי. תריסי הגלילה חשופים לאור היום ולא ניתן להחשיך את החדר עקב כך. 
  2. תחזוקה – מכיוון שמדובר על תריס שקוף התחזוקה היא יותר גבוהה. תדירות הניקיון גבוהה ויש לדאוג לכך שהתריס ישדר את היוקרתיות שלשם כך הוא נוצר. התחזוקה דומה בתוכנה לניקיון של חלון ראווה, כמובן שלא באותה רמת תחזוקה. 

כיצד נקבע המחיר של תריס גלילה שקוף?

המחיר של תריסי גלילה שקופים נקבעים בראש ובראשונה לפי מ"ר, ככל שהחלון יהיה גדול יותר כך המחיר יגדל. מבעד לכך, ישנם עוד פרמטרים המשפיעים על המחיר, התריס השקוף לרוב יהיה יקר יותר מאשר תריסי אלומיניום סטנדרטיים בשל העיצוב המרהיב של התריס. גם יש לקחת בחשבון שכמעט בכל המקרים מדובר על תריס חשמלי שעלויות התריס נקבעות בהתאם לגודל המנוע. מורכבות ההתקנה היא חלק בלתי נפרד מהמחיר, ככל שתהיה נגישות גבוהה יותר למקום כך המחיר פוחת. המחירים של תריס גלילה שקוף נעים בטווח של 600 ש"ח ועד 1,200 ש"ח למ"ר. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!