תיקון תריס גלילה

תיקון תריס גלילהאם אתם מחפשים את כל מה שצריך לדעת על תיקון תריס גלילה, אתם צרכנים חכמים שפועלים בצורה נכונה כדי לחסוך עלויות. אם ככה, ריכזנו עבורכם את המדריך המלא לתיקון תריסי גלילה ידניים וחשמליים, הנה כמה דגשים שחשוב לדעת. 

לא תמיד קל למצוא טכנאי התקנת או תיקון תריסי גלילה טוב. יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמזמינים אחד, כאשר הבדיקה של המחירים היא רק חלק קטן במציאת טכנאי מהימן ומקצועי. מעבר לכך שחשוב לבדוק מחירי תיקון תריס גלילה חיצוני, פנימי, ידני או חשמלי, חשוב לנסות להבין באיזו תקלה מדובר. אם תוכלו לאבחן את התקלה לפני הזמנת איש מקצוע, תוכלו לדעת מראש כמה אתם אמורים לשלם על התיקון. אז, אם כך, בואו נדבר על סוגי תקלות בתריסי גלילה מסוגים שונים. 

מהם תריסי גלילה ואילו בעיות יכולות להתעורר בהם?

תריסי גלילה הם סוג של תריס הנפוץ בחלונות ובדלתות של מבנים. הם מאפיין בטיחות חשוב, שכן הם עוזרים להגן על הבניין מפני פורצים, מפני פגעי מזג האוויר ועוד. עם זאת, חלק מהתריסים גם עשויים להתקלקל, מה שיצריך כמובן תיקון תריס גלילה. 

בעיה אחת עם תריסי גלילה היא שהם עלולים להיתקע ולהיות קשים לפתיחה או סגירה. זה נגרם לרוב על ידי פסולת או לכלוך שנתקעים במנגנון. מצב זה יכול לקרות גם אם תריס הגלילה נשאר פתוח יותר מדי זמן, מה שגורם לו להיתקע כשהוא מנסה להיסגר שוב. בעיה נוספת עם התריסים הללו היא, שהם עלולים לפתח קורוזיה כאשר הם מותקנים מחוץ לבית. ולכן חשוב לבחור תריסי אלומיניום שנחשבים עמידים מפני קורוזיה. 

חומרים המשמשים לייצור תריסי גלילה 

אם אתם שואלים מאילו חומרים מייצרים תריסי גלילה חיצוניים ומדוע אלומיניום נחשב הכי מומלץ, יש לכך כמה וכמה סיבות. למשל, אלומיניום הוא החומר המומלץ ביותר מכיוון שהוא קל, עמיד בפני מזג אוויר ומהווה מנגנון אבטחה חזק במבנה. 

בימינו תריסי גלילה עשויים ממגוון חומרים כגון אלומיניום, פלדה, PVC ועץ. עם זאת, אלומיניום הוא החומר המומלץ ביותר. מעבר לכך שנחשב בחומר עמיד, חזק וקל משקל, הוא גם יחסית עמיד מפני קורוזיה. אם אתם מתגוררים בקרבה לקו החוף, זה יהיה חשוב במקרה שלכם. אזורים אלו רוויים בלחות בדרך כלל, מה שאומר שתריס הגלילה צריך להיות עשוי מחומר מתאים לאקלים הזה. 

סוגי בעיות בתריסי גלילה ומחירים לתיקון הבעיה 

תיקון תריס גלילה יכול לכלול ביצוע של כל מיני פעולות שונות, למשל, החלפת מחזיקי תריס (נקרא גם "שלות" לתריסים). החלפת שלות יכולה לעלות לכם בין 150 ₪ ל-350 ₪. ובעוד שחלק מהתריסים עשויים מחלק אחד, תריסים אחרים מיוצרים משלבים נפרדים. 

במקרה שבו אחד השלבים נהרס, תצטרכו שירות של החלפת שלבים בתריס גלילה. העלות יכולה להסתכם ב-300 ₪ לתיקון זה. מחיר זה בדרך כלל מתייחס להחלפת שלב אחד. החלפת כל שלב נוסף תעלה בין 150 ₪ ל-300 ₪. 

תיקון תריס גלילה יכול לכול, בין היתר, גם תיקון מנגנון כוח. תיקון זה יכול לעלות בין 450 ₪ ל-750 ₪ ברוב המקרים. כמו כן, גם הוספת מעצור לתריס גלילה היא נדרשת לעיתים, והיא תעלה כ-150 ₪ – 250 ₪. 

מחיר תיקון רצועות משיכה של תריסי גלילה 

אם מדובר על תיקון תריס גלילה ידני, בדרך כלל אחת הבעיות הנפוצות בתריסים אלו היא הבעיה של התקלקלות רצועות המשיכה השונות. למשל, רצועת משיכה שכל הזמן משתחררת בתריס הגלילה. תיקון זה יכול לעלות כ-150 – 350 ₪. 

בנוסף, תריסי גלילה ידניים עשויים להצריך גם החלפת רצועת משיכה קרועה, מה שיכול לעלות 150 – 350 ₪. אם אתם צריכים שירות של החלפת מנגנון תחתון לגלגול הרצועה של תריסי גלילה, קחו בחשבון שהעלויות ינועו בין 200 – 450 ₪ בממוצע. 

מה יותר נוטה להתקלקל, תריס גלילה ידני או חשמלי?

תריסי גלילה חשמליים נוטים יותר להתקלקל כי הם מורכבים-טכנולוגית יותר מאשר תריסי גלילה ידניים. יש להם הרבה חלקים נעים והם דורשים הרבה כוח, מה שמגיע דרך המנגנונים השונים הקיימים בהם.

בין אם יש לכם צורך בשירות של תיקון תריס גלילה ידני או חשמלי, חשוב גם לדעת כיצד ניתן להוזיל עלויות תיקוני תריסי גלילה. לשם כך, משתמשים בכלי אשר נקרא השוואת מחירים. הנה מה שצריך לדעת, המשיכו לקרוא. 

איך אפשר להוזיל מחירי תיקון תריסי גלילה?

רוצים להוזיל מחירי תיקון תריסי גלילה? ובכן, חשוב להשוות מחירים לפני תיקון תריסי גלילה, כי זה יכול לחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיה חשובה. חשוב לדעת את האפשרויות שלכם לפני קבלת החלטות סופיות, ואת השוואת המחירים אפשר לבצע באינטרנט ממש תוך כמה דקות ספורות.

את השוואת המחירים מבצעים באמצעות אינספור פורטלים מקוונים שונים, שגם יוכלו לאתר עבורכם מתקינים וטכנאים לפי אזורי מגורים. ככה תוכלו למצוא אנשי מקצוע מומלצים לתיקון תריסי גלילה, כמו גם להוזיל את העלויות על התיקונים עצמם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!