טכנאי תריסים חשמליים

טכנאי תריסים חשמלייםצריכים טכנאי תריסים חשמליים? המאמר הבא הוא בשבילכם. אם אתם רוצים להתקין תריס חשמלי או לתקן תריס חשמלי חשוב  מאוד לבחור בטכנאי תריסים  חשמליים מקצועי, אמין ומנוסה. במאמר הבא נרחיב כיצד לבחור טכנאי תריסים חשמליים. 

 

טכנאי תריסים חשמליים- מהו תריס חשמלי?

תריס חשמלי הוא תריס גלילה בו הפתיחה והסגירה של התריס מתבצעות על ידי מנוע חשמלי. המנוע החשמלי מחובר למפסק, שלט או אפליקציה מתאימה ומאפשר לשלוט בתריס בקלות. תריס חשמלי נחשב לתריס הכי נוח בשוק. הפתיחה והסגירה של התריס החשמלי מתבצעות על ידי המנוע ולכן לא מצריכות שום מאמץ פיזי. 

הבלאי של תריס חשמלי הוא איטי מאוד כיוון שהמנועים שלו חזקים ויעילים. כמו כן מדובר בתריס בטיחותי מאוד ויעיל במיוחד בפני פריצות. הסיבה לכך היא שמדובר בתריס כבד מאוד שכמעט בלתי אפשרי לפתוח ללא המנוע. 

יש לקחת בחשבון שאם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לבית חכם הבחירה בתריס חשמלי היא הבחירה המתאימה ביותר. תריס חשמלי הוא התריס היחיד שניתן להתאים לבית חכם. על ידי כך אתם יכולים לשלוט על זמני הפתיחה והסגירה של התריס גם אם אתם לא נמצאים בבית ולאפשר אוורור של הבית. 

טכנאי תריסים חשמליים- החשיבות של איש מקצוע

התקנה של תריסים חשמליים צריכה להתבצע על ידי טכנאי תריסים חשמליים מקצועי, אמין ומנוסה. מדובר בתריס כבד הכולל גם מנוע חשמלי לא פחות כבד. המנוע החשמלי בדרך כלל מתקדם ואיכותי וחשוב מאוד לבצע את ההתקנה בלי לפגוע בו. לכן, כאשר אתם רוצים להתקין תריס חשמלי בבית חשוב מאוד לשים דגש על בחירה נכונה של טכנאי תריסים חשמליים שיבצע את ההתקנה. וודאו שהטכנאי יודע כיצד לבצע את העבודה וכיצד להתנהל עם המנועים החשמליים. 

טכנאי תריסים חשמליים צריך לבצע מספר הכנות ובדיקות לקראת התקנה של תריסים חשמליים. עליו לבצע התאמה בין משקל התריס לבין כוח המנוע שמתקין על מנת להבטיח שהמנוע יצליח להתמודד עם משקל התריס. בנוסף, על טכנאי תריסים חשמליים להשאיר מספר שלבים נוספים מחוץ לתריס שישמשו כחלפים למקרה הצורך. 

שימו לב שאתם מקבלים שתי תעודות אחריות. תעודה אחת מהיצרן על התריסים עצמם, המנוע ותקינות החלקים בו והתעודה השנייה על ההתקנה.

 

טכנאי תריסים חשמליים- כיצד נבחר?

רוצים להתקין תריסים חשמליים? צריכים תיקון של תריסים חשמליים בעקבות תקלות שונות? רוצים ייעוץ בנושא תריסים חשמליים? כל אלה מצריכים בחירה של טכנאי תריסים חשמליים. לפני שאתם בוחרים, ריכזנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבצע בחירה נכונה. 

  • ניסיון- חשוב מאוד לבחור בטכנאי תריסים עם ניסיון בתחום. טכנאי עם ניסיון יידע לבחור מנוע מתאים לתריס בהתאם למשקל ולגודל שלו. כמו כן טכנאי עם ניסיון יתקין את התריס בצורה נכונה ויבצע תיקון נכון. טכנאי ללא ניסיון עלול לגרום לנזקים שונים בעת ההתקנה וכך להוביל לתקלות בהמשך. 
  • יסודיות- חשוב לבחור בטכנאי תריסים שעובד ביסודיות ודיוק. כך הוא יתקין את התריסים בצורה אסתטית ולא יבצע נזקים שונים בעת ההתקנה או התיקון. כמו כן וודאו שהטכנאי עובד עם מטר ופלס על מנת שההתקנה תהיה אסתטית וישרה. 
  • אחריות- חשוב לבחור בטכנאי תריסים שמעניק לכם תעודת אחריות על ההתקנה ועל התיקון של התריס. וודאו מראש האם הטכנאי נותן תעודת אחריות ואם לא בחרו באחד שכן. 
  • תיקון- קיימים דגמים שונים של תריסים חשמליים. לכן, במקרה שאתם צריכים תיקון תריסים חשמליים וודאו שהטכנאי מכיר את הדגם שיש לכם בבית ויודע כיצד לבצע את התיקון. כמו כן בדקו האם התיקון כולל חלפים, אחריות וכדומה ושבסוף העבודה המחיר לא יעלה בפתאומיות. 
  • אמינות- כאשר יש צורך בביצוע תיקון צריך לדעת מה הבעיה של התריס. טכנאי תריסים אמין ישאל שאלות בטלפון לפני שהוא מגיע לבצע תיקון. כך הוא יוכל להבין האם אתם מסוגלים לתקן את הבעיה בעצמכם או שעליו להגיע. 
  • המלצות- לבסוף אחד הפרמטרים שעוזרים לבחור איש מקצוע טוב הוא המלצות. אם יש לכם המלצות ממקור ראשון מצוין. אם לא חפשו באינטרנט על טכנאים והמלצות עליהם. 

טכנאי תריסים חשמליים- תקלות נפוצות

כפי שציינו, ישנם מקרים בהם יש צורך בטכנאי תריסים עבור תיקון התריס. קיימות מספר תקלות נפוצות בתריסים חשמליים-

  • מנוע- במידה שהתריס נסגר או נפתח בקושי רב, במידה שאתם מנסים לעצור את פתיחת התריס והתריס יורד למטה או במידה שהמנוע משמיע רעשי עבודה אך התריס לא מגיב הדבר מעיד על מנוע מקולקל. 
  • תיקון רצועה- תריס חשמלי הוא תריס שנגלל על גבי רצועה. יכולים להיות מקרים בהם הרצועה נקרעת או נשחקת בעקבות בלאי טבעי או שימוש לא נכון בתריס. 
  • תיקון שלב- עלול להיגרם נתק בין שלבי התריס, כאשר בדרך כלל הניתוק יהיה בין השלב הראשון לשני. שימו לב- תקלה זו גורמת למנוע לצאת מאיפוס, לכן יש צורך בכיול המנוע מחדש. 
  • תקלה במתג- יכול להיות מצב בו התריס לא עובד כהלכה בגלל המתג החשמלי. חשוב מאוד שתיקון המתג יתבצע על ידי חשמלאי. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!