החלפת רצועה בתריס

החלפת רצועה בתריסהתריסים בהם יש רצועה הם תריסי גלילה. קיימים תריסי גלילה ידניים או תריסי גלילה חשמליים. בכל אחד מהסוגים הרצועה עלולה להיקרע או להישחק ואז יהיה צורך בהחלפתה. מתי נבצע החלפת רצועה בתריס גלילה ידני או בתריס חשמלי? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

החלפת רצועה בתריס גלילה ידני

תריס גלילה ידני הוא תריס בו פתיחת וסגירת התריס מתבצעות על ידי הרמה של רצועה, חבל או סרט. תריס זה מבוסס על מערכת הפעלה פשוטה מאוד. מערכת ההפעלה מותקנת מעל החלון ועל ידי העלאה או הורדה של רצועת בד ניתן לסגור ולפתוח את התריס. 

תריס גלילה ידני נחשב לישן יחסית מבחינת הרעיון שלו אך לצד זה מספק פתרון מצוין ויעיל מאוד. תריס גלילה ידני הוא תריס עמיד המיוצר מחומרי גלם איכותיים. מדובר בתריס קל לניקוי שאינו מצריך תחזוקה שוטפת. 

תריס גלילה ידני מהווה פתרון מצוין נגד פורצים. מדובר בתריס כבד מאוד שקשה להרים ללא רצועת הבד ולכן לא ניתן לפתוח אותו מבחוץ. עם זאת, המשקל הכבד גורם לכך שיש להפעיל מאמץ בשביל להוריד או להעלות את הרצועה. 

במקרים רבים הרמת והורדת הרצועה עלולות להיות מסורבלות ולגרום להפעלת מאמץ פיזי רב. כאשר מפעילים לחץ רב על הרצועה היא עלולה להיקרע. במידה שהרצועה נקרעה או נשחקה יש צורך בהחלפת רצועה בתריס.  

החלפת רצועה בתריס חשמלי

תריס חשמלי הוא תריס גלילה בו הפתיחה והסגירה של התריס מתבצעות על ידי מנוע חשמלי. המנוע החשמלי מחובר למפסק, שלט או אפליקציה מתאימה ומאפשר לשלוט בתריס בקלות. תריס חשמלי נחשב לתריס הכי נוח בשוק. הפתיחה והסגירה של התריס החשמלי מתבצעות על ידי המנוע ולכן לא מצריכות שום מאמץ פיזי. 

הבלאי של תריס חשמלי הוא איטי מאוד כיוון שהמנועים שלו חזקים ויעילים. כמו כן מדובר בתריס בטיחותי מאוד ויעיל במיוחד בפני פריצות. הסיבה לכך היא שמדובר בתריס כבד מאוד שכמעט בלתי אפשרי לפתוח ללא המנוע. 

יש לקחת בחשבון שאם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לבית חכם הבחירה בתריס חשמלי היא הבחירה המתאימה ביותר. תריס חשמלי הוא התריס היחיד שניתן להתאים לבית חכם. על ידי כך אתם יכולים לשלוט על זמני הפתיחה והסגירה של התריס גם אם אתם לא נמצאים בבית ולאפשר אוורור של הבית. 

התריס חשמלי נגלל על גבי רצועה. יכולים להיות מקרים בהם הרצועה נקרעת או נשחקת. הדבר יכול להיות תוצאה של בלאי טבעי או של שימוש לא נכון בתריס שגורם לשחיקת הרצועה. חשוב לשים לב שאין חפצים בסביבת התריס שעלולים להפריע לו לרדת ולגרום לשחיקה של הרצועה. במצב כזה יש צורך בהחלפת רצועה. 

 

כמה עולה החלפת רצועה בתריס?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה החלפת רצועה בתריס מאחר שהמחיר תלוי בסוג התריס.. ריכזנו לכם טווחי מחירים עבור התקלות השונות והמחירים שלהם בתריסים השונים. 

  • המחיר להחלפת רצועה בתריס גלילה ידני ינוע בין 200 ל-250 שקלים.
  • המחיר להחלפת רצועה בתריס חשמלי ינוע בין 300 ל-350 שקלים. יש לקחת בחשבון שלעומת מנוע חשמלי, המחיר להחלפת רצועה בתריס חשמלי לא משתנה משמעותית בין תריס גדול תריס קטן. הסיבה לכך היא שחלקי החילוף לא מושפעים מגודל התריס. 

 

החלפת רצועה בתריס או החלפת התריס?

אחת השאלות הנפוצות היא האם כדאי לבצע החלפת רצועה או להחליף את התריס כולו בתריס חדש? החלפת רצועה נעה סביב 200 שקלים עבור תריס ידני וסביב 300 שקלים עבור תריס חשמלי. לכן ברוב המקרים העדיפות תהיה לבצע החלפת רצועה. יש לכך שתי סיבות מרכזיות. 

הסיבה הראשונה היא חיסכון כספי. על ידי החלפת רצועה ניתן לחסוך כסף לעומת החלפה של התריס. החלפת רצועה היא פעולה זולה ומשתלמת יותר באופן משמעותי מהחלפת התריס כולו. 

הסיבה השנייה והלא פחות חשובה היא חיסכון בזמן. החלפת רצועה היא פעולה לא מורכבת, המתבצעת בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע וכך מאפשרת לחסוך זמן. 

האם מדובר בתקלה היחידה של תריסים?

התשובה לכך היא לא. מלבד לרצועה תקולה, שחוקה או קרועה יכולות להיות תקלות שונות לתריסים, בהתאם לסוג התריס. 

  • תריס הזזה- בתריס הזזה יכולות להיות שלוש תקלות נפוצות. התקלה הראשונה היא התפוררות של התושבות, התקלה השנייה היא שלבים שבורים והתקלה השלישית היא גלגלים תקועים. את כל החלקים הללו ניתן להחליף על מנת שהתריס יעבוד טוב. 
  • תריס גלילה ידני- מלבד לתקלה ברצועה, לתריס גלילה ידני יכולות להיות שתי תקלות נוספות. התקלה הראשונה היא שלב שבור והתקלה השנייה היא שלב שיצא ממקומו. שתי התקלות הללו ניתנות לתיקון על ידי החלפה של השלבים או השבת השלב למקומו. 
  • תריס חשמלי- מלבד לתקלה ברצועה לתריס חשמלי יכולות להיות שתי תקלות נוספות. התקלה הראשונה היא תקלה במנוע. תקלה במנוע היא התקלה המורכבת והיקרה ביותר שיכולה להגיע לאלפי שקלים. התקלה השנייה היא ניתוק בין השלבים, כאשר בדרך כלל השלב הראשון ינותק מהשלב השני. ניתן לתקן את התקלה הזו על ידי החלפת השלב המנותק באחר. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!