תיקון תריסים בטבריה

תיקון תריסים בטבריהתיקון תריסים הוא פעולה פשוטה יחסית. התיקון הנדרש ישתנה בהתאם לסוג התקלה ולסוג התריס. קיימים שלושה סוגי תריסים מרכזיים- תריס הזזה, תריס גלילה ידני ותריס חשמלי, אשר לכל אחד מהם תקלות שונות. במידה שאתם צריכים לתקן את התריס יש לפנות לאיש מקצוע, לפרט בפניו את התקלה ואת סוג התריס שברשותכם. יש לקחת בחשבון שיהיו מקרים בהם יהיה מומלץ להחליף את התריס. על תיקון תריסים בטבריה נרחיב במאמר הבא. 

 

תיקון תריסים בטבריה- תריס הזזה

תריס הזזה הוא התריס הפשוט ביותר. תריס זה למעשה יושב על מסילה ונפתח בהזזה. התריס יכול להיפתח בהזזה כנף על כנף או לתוך כיס. 

לתריס הזזה יכולות להיות מספר תקלות שיצריכו תיקון תריסים-

  • התפוררות תושבת בתריס הזזה- התושבות מחזיקות את שלבי התריס. לאחר תקופה שהתריס בשימוש התושבות עלול להתפורר, בעיקר בגלל השמש החזקה שמייבשת אותן. מדובר בתיקון פשוט בו מחליפים את התושבות. 
  • תיקון שלב- כמו שהתושבות עלולות להתפורר כך שלבי התריס עלולים להישבר ולהינתק ממקומם. במצב כזה יש להחליף את שלבי התריס התקולים. 
  • גלגלי התריס- תריס הזזה נע על גלגלים. יכול להיות מצב בו הגלגלים נשברים או נתקעים במקום ולא ניתן להזיז את התריס. במצב כזה יש להחליף את הגלגלים. 

תיקון תריסים בטבריה- תריס גלילה ידני

תריס גלילה ידני הוא תריס בו פתיחת וסגירת התריס מתבצעות על ידי הרמה של רצועה, חבל או סרט. 

לתריס גלילה ידני יכולות להיות מספר תקלות שיצריכו תיקון תריסים- 

  • רצועה קרועה- תריס גלילה ידני מופעל על ידי רצועה (/סרט/ חבל). במקרים רבים הרמת והורדת הרצועה עלולות להיות מסורבלות ולגרום להפעלת מאמץ פיזי רב. כאשר מפעילים לחץ רב על הרצועה היא עלולה להיקרע. במידה שהרצועה נקרעה או נשחקה יש צורך בהחלפתה.  
  • שלב שיצא ממקומו- תריס גלילה ידני מחובר לציר עליו הוא נגלל. הגלילה מתבצעת על ידי שתי רצועות. יכול להיות מצב בו רצועה אחת מתוחה יותר מהשנייה או שהציר עליו התריס נגלל לא מאוזן. במצב כזה שלבים עלולים לצאת מהמסילה. תקלה זו מצריכה תיקון של השלב שיצא מהמקום. 
  • שלב שבור- השלבים בתריס עלולים גם להישבר. במקרה של שלב שבור ניתן לתקן את הבעיה על ידי החלפה של השלב השבור. 

קראו עוד: החלפת מנוע לתריס חשמלי

תיקון תריסים בטבריה- תריס חשמלי

תריס חשמלי הוא תריס גלילה בו הפתיחה והסגירה של התריס מתבצעות על ידי מנוע חשמלי. המנוע החשמלי מחובר למפסק, שלט או אפליקציה מתאימה ומאפשר לשלוט בתריס בקלות. תריס חשמלי נחשב לתריס הכי נוח בשוק. הבלאי של תריס חשמלי הוא איטי מאוד כיוון שהמנועים שלו חזקים ויעילים. 

לתריס חשמלי יכולות להיות מספר תקלות שיצריכו תיקון תריסים- 

  • מנוע- אחד הרכיבים המרכזיים בתריס חשמלי הוא המנוע החשמלי. בדרך כלל למנוע תהיה אחריות של 5 שנים, אך לאחר תקופה זו, במידה שיש תקלה במנוע יהיה עליכם לשלם על התיקון מכיסכם. תקלה במנוע כוללת תיקון יקר יחסית אך נדרש. במידה שהתריס נסגר או נפתח בקושי רב, במידה שאתם מנסים לעצור את פתיחת התריס והתריס יורד למטה או במידה שהמנוע משמיע רעשי עבודה אך התריס לא מגיב הדבר מעיד על מנוע מקולקל. במצב כזה יש צורך בתיקון מנוע חשמלי או בהחלפה שלו
  • תיקון רצועה- תריס חשמלי הוא תריס שנגלל על גבי רצועה. יכולים להיות מקרים בהם הרצועה נקרעת או נשחקת. הדבר יכול להיות תוצאה של בלאי טבעי או של שימוש לא נכון בתריס שגורם לשחיקת הרצועה. חשוב לשים לב שאין חפצים בסביבת התריס שעלולים להפריע לו לרדת ולגרום לשחיקה של הרצועה. במצב כזה יש לתקן את הרצועה. 
  • תיקון שלב- כמו בתריס הזזה או בתריס גלילה ידני, גם בתריס חשמלי שלבי התריס עלולים להישחק. בתריס חשמלי התקלה הנפוצה היא נתק בין שלבי התריס, כאשר בדרך כלל הניתוק יהיה בין השלב הראשון לשני. הסיבה לכך היא שהשלבים הראשונים נושאים במשקל של כל השלבים מתחתיהם. במצב שנגרם ניתוק בין שלבי התריס יש להוציא את השלב העקום או המנותק ולחבר אותו לשלב הבא. שימו לב- תקלה זו גורמת למנוע לצאת מאיפוס. לכן לאחר התיקון יש צורך בכיול המנוע מחדש. 

תיקון תריסים בטבריה- למה לתקן תריס?

אחת השאלות הנפוצות היא האם כדאי לבצע תיקון תריסים או פשוט להחליף את התריס התקול בתריס חדש? התשובה לכך תלויה בתקלה ובגורמים נוספים. ברוב המקרים העדיפות תהיה לבצע תיקון תריסים. יש לכך שתי סיבות מרכזיות. 

הסיבה הראשונה היא חיסכון כספי. על ידי תיקון תריסים ניתן לחסוך כסף לעומת החלפה של התריס. תיקון תריסים הוא פעולה זולה ומשתלמת. ניתן לתקן את התריס, להחליף רכיבים ספציפיים בו והדבר יהיה משתלם יותר באופן משמעותי מהחלפת התריס כולו. 

הסיבה השנייה והלא פחות חשובה היא חיסכון בזמן. תיקון תריסים הוא פעולה לא מורכבת, כמובן בהתאם לתקלה של התריס. ניתן לתקן תריסים בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע וכך לחסוך זמן. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!