תיקון תריס גלילה חשמלי

תיקון תריס גלילה חשמליבמדריך המפורט הבא, נעבור על כל מה שצריך לדעת על תיקון תריסי גלילה חשמליים, לרבות סוגי תקלות שחשוב להכיר, מחירי תיקון תריס גלילה, טיפים למציאת טכנאי תיקון תריסים וכל מה שבין לבין. הנה כל המידע כאן לפניכם, המשיכו לקרוא. 

כל עוד אתם מחפשים אחרי איש מקצוע עבור תיקון תריס גלילה חשמלי, כדאי לדעת כי תריסי הגלילה הם אחד מסוגי התריסים הפופולריים בשוק. הם קלים להתקנה, לתחזוקה ומגיעים במגוון צבעים ודוגמאות, אבל הם מצריכים ידע מסוים עבור התיקון שלהם. אם כך, הנה כמה דגשים וטיפים לגבי תיקונים של תריסי גלילה חשמליים. ראשית, בואו נבין מהם ההבדלים בין תריסי גלילה חשמליים לבין תריסי גלילה ידניים?

ההבדלים בין תריסי גלילה חשמליים לתריסי גלילה ידניים

וילונות גלילה חשמליים הם סוג של חיפוי חלונות הנשלט על ידי שלט רחוק או כבל חשמלי, כאשר בימינו תריסים אלו גם ניתנים לסנכרון עם מערכות של בתים חכמים. הם עשויים בדרך כלל מפלסטיק, בד או אלומיניום, בעוד כי התריסים ניתנים להגבהה, הנמכה והטיה כדי להתאים לצרכי המשתמש.

מאידך, וילונות גלילה ידניים הם הסוג המסורתי של חיפוי חלונות לבתים. הם פועלים על ידי סיבוב גלגלת על ציר אופקי כדי לפתוח ולסגור את לוחות התריס המכסים את החלונות. לפיכך, תריסים ידניים תמיד יהיו זולים ופשוטים יותר להתקנה. בנוסף, כדאי לדעת שבימינו ישנם גם סוגי תריסים אשר מטענים בצורה סולארית, כמו גם תריסי גלילה חשמליים שניתנים לסנכרון מושלם ומוחלט עם מערכות "בית חכם". מטבע הדברים, אלו תריסים שנחשבים משמעותית יותר יקרים להתקנה מאשר התריסים הסטנדרטיים. 

מהן התקלות האופייניות לתריסי גלילה חשמליים? 

ישנן מספר תקלות נפוצות שאנו מוצאים ברוב תריסי הגלילה החשמליים, בעוד שהתקלה הנפוצה ביותר היא כשל במנוע או במנגנון הסגירה והפתיחה של התריס. תקלה זו בדרך כלל נגרמת בגלל חיבור רופף, או נחשולי מתח שעלולים לפגוע ברכיבים חשמליים ואלקטרוניים. 

תקלה נפוצה נוספת היא כשל בלוח הבקר, וזה קורה לרוב כאשר יש נזקי מים או קורוזיה ללוח עצמו. בסופו של דבר, ישנן מספר תקלות שניתן למצוא בתריסי גלילה חשמליים. חלקן נובעות מהתקנה לקויה וחלקם בשל בעיות הנגרמות כתוצאה מבלאי.

תקלות תריסי גלילה חשמליים עקב הזנחת תחזוקה 

תקלה נפוצה נוספת של תריסי גלילה חשמליים היא, שהם עלולים לא להיסגר או לא להיפתח כראוי עקב מנוע או חיישן פגומים. לא פעם, הבעיות האלו נגרמות כתוצאה מהזנחה של תריסי הגלילה. כאשר מצטבר לכלוך, פסולת ואבק, הלכלוכים האלו יכולים לחדור פנימה לתוך המנגנונים ומערכות החשמל של התריס, מה שכמובן יצריך תיקון תריס גלילה חשמלי. 

בסופו של דבר, תחזוקה היא המפתח למניעת תקלות בתריסי גלילה חשמליים. אם תזניחו את התחזוקה של התריסים, תצטרכו לא פעם לשלם על כך בצורה של תיקונים יקרים. ככל שתקפידו על ניקוי ותחזוקת התריסים, ככה תוכלו לחסוך כסף על תיקונים מיותרים. 

מחירון תיקון תריס גלילה חשמלי

ישנן כמה בעיות שונות שיכולות להתעורר בתריסי גלילה חשמליים, כאשר מעצור תריס גלילה שניזוק הוא אחד מאותם חלקים שיכולים להינזק. בממוצע, מחיר תיקון או הוספת מעצור לתריס גלילה יכול לנוע בין 150 ₪ ל-250 ₪. כמו כן, תיקון תריס גלילה חשמלי יכול גם להצריך החלפה של הרצועה אשר אחראית של משיכת התריס. אם הרצועה השתחררה או נקרעה, התיקון שלה יעלה כ-150 ₪ – 350 ₪. 

לא פעם, טכנאים נקראים עבור שחרור תריס גלילה חשמלי אשר נתקע, מה שיכול לעלות כ-200 – 550 ₪ בממוצע. אם התיקון מורכב יותר, כמו למשל החלפת מנגנון גלגול עליון של תריס גלילה חשמלי, המחירים יכולים לנוע בין 250 ₪ ל-650 ₪. 

מעבר לתקלות שציינו לעיל, תיקון תריס גלילה חשמלי יכול גם לכלול החלפת מנגנון גלגול תחתון, תיקון מנגנון וידיות, החלפת מסילות, החלפת שלבים בתריסי גלילה חשמליים, החלפה או תיקון של מנגנון הפעלה ועוד. 

טיפים למציאת טכנאי תיקון תריסי גלילה חשמליים

מציאת טכנאי תיקון תריסי גלילה חשמליים יכולה להיות מעט מורכבת, אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בחיפוש:

1) תעשו מחקר באינטרנט הכולל קבלת מספר הצעות מחיר מטכנאים שונים.

2) חפשו ביקורות, המלצות ודירוגים של אנשי מקצוע במדיות החברתיות למיניהן.

3) בקשו המלצות מחברים ובני משפחה עבור תיקון תריסי גלילה חשמליים.

4) מצאו איש מקצוע שיש לו ניסיון עם סוג התריס שיש לכם.

5) שאלו את אנשי המקצוע על האחריות שלהם ומה הם מציעים כחלק מהשירות שלהם.

6) תערכו השוואת מחירים בין טכנאים לתיקון תריסי גלילה חשמליים.

7) תבדקו ותסקרו באינטרנט מחירון תיקון תריס גלילה חשמלי.

8) תנסו מראש לאבחן את סוג הבעיה שיש לכם.

9) חתמו על חוזה עבודה או הסכם התקשרות מול אנשי המקצוע.

10) מצאו טכנאי תיקון תריסי גלילה שיכול לספק לכם רשימת לקוחות ממליצים. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!