תיקון תריס חשמלי 24 שעות

תיקון תריס חשמלי 24 שעותתיקון תריס חשמלי 24 שעות הינו שירות הניתן על ידי מתקינים, טכנאים ומתקני תריסים וחלונות. ובין אם מדובר על תיקון תריסים חשמליים מסוג כזה או אחר, חשוב לדעת כיצד לבחור את אנשי המקצוע הנכונים. הנה מדריך קצר בנושא, המשיכו לקרוא. 

באופן כללי, תיקון תריסים חשמליים הוא תהליך של תיקון תריסים שאינם מתפקדים כראוי והשבתם למצבם המקורי שלהם. זהו תהליך הכולל החלפת חלקים פגומים במנגנון התריס החשמלי ובדיקת כל בעיה פוטנציאלית אחרת. תריסים חשמליים משמשים לעתים קרובות במבנים מסחריים, נכסים למגורים ומשרדים, ולכן חשוב לוודא שהם פועלים כהלכה בכל עת. אם אתם צריכים שירות של תיקון תריס חשמלי 24 שעות, המידע הבא עבורכם. 

תיקון תריס חשמלי 24 שעות – מה צריך לדעת? 

תריסים חשמליים נפוצים בבניינים רבים. הם משמשים כדי לשמור על קרירות הדירות בבניין ולספק פרטיות. עם זאת, הם יכולים להתקלקל ויש צורך לתקן אותם בשלב מסוים. אם אתם מחפשים שירות תיקון תריסים חשמליים 24 שעות, חשוב לדעת מה צריך לבדוק כשמזמינים חברה מקצועית לתיקון תריסים חשמליים.

כאמור, תיקון תריס חשמלי 24 שעות מצריך את בחירת אנשי המקצוע הנכונים. אבל לפני כן, יהיה כדאי לנסות לזהות את הבעיה בתריס. לאחר שתזהו את הבעיה תוכלו לברר באינטרנט את המחירים לתיקון, מה שיעזור לכם למצוא את אנשי המקצוע הנכונים בהמשך. כדי לנסות לסייע לכם, ריכזנו עבורכם בהמשך הקריאה את המחירון לתיקון התריסים. אבל לפני שנדבר על מחירון תיקון תריס חשמלי, בואו נבין מהם הסימנים לכך שהתריס החשמלי עשוי להצריך תיקון.

סימנים לכך שהתריס החשמלי צריך תיקון

חלק מהסימנים לכך שהתריס החשמלי שלכם עשוי להיות מקולקל הם, למשל, כאשר אתם לא יכולים לפתוח או לסגור אותו באופן ידני או באמצעות המתג, השלט וכולי. כמו כן, אם התריס לא נסגר עד הסוף, לא נפתח או נסגר בכלל, ייתכן שתצטרכו טכנאי תיקון תריסים חשמליים 24 שעות.

בנוסף, אם אתם שומעים רעש זמזום כשאתם מנסים לפתוח או לסגור את התריס החשמלי, כנראה אתם צריכים לשמן חלק במנגנון, או לפחות לבדוק את מקור הרעש. טיפ מאיתנו, אם אינכם בטוחים איזה חלק מצריך שימון, אל תעשו את זה בעצמכם. קראו לאיש מקצוע. 

כמה עולה תיקון תריס חשמלי?

אם אתם שואלים כמה עולה תיקון תריס חשמלי 24 שעות, חשוב קודם לעמוד על סוג הבעיה שיש בתריס שלכם. באופן כללי, מחיר ביקור טכנאי תריסים נע בין 150 ₪ ל-250 ₪, כאשר מחיר זה כולל את אבחון הבעיה בלבד. אם תהיו מעוניינים להפוך את התריס הידני שלכם לתריס חשמלי, המחיר ינוע בין 600 ₪ ל-1,550 ₪ (כולל התקנת נקודת חשמל).

בכל מקרה בו תצטרכו החלפה של מתג הפעלה לתריס חשמלי, המחירים אמורים לנוע בין 150 – 250 ₪, בממוצע. אם תצטרכו החלפת שלבים בתריסים חשמליים, מומלץ לשלם בין 250 ₪ – 550 ₪ על העבודה. במקרה בו תצטרכו שחרור תריס חשמלי אשר נתקע, המחירים יכולים לנוע בין 400 ל-800 ₪. יש לציין, תיקון תריס חשמלי 24 שעות יצריך תוספת תשלום לעבודת לילה, בד"כ 50% – 150% תוספת. 

סוגי בעיות בתריסים חשמליים ומחירי תיקון 

במקרים רבים יש צורך לבצע תיקון של הרצועות העליונות בתריס החשמלי, בעוד כי תיקון זה עשוי להיות מעט יקר ולהגיע לכ-250 – 600 ₪. זאת ועוד, טכנאים צריכים לעיתים להתמודד גם עם בעיות כמו נתק בין שלבי תריס, מה שעשוי לעלות בין 300 – 600 ₪, בממוצע. 

וכשם שישנן בעיות מורכבות בתריסים חשמליים, ישנן גם קריאות שירות פשוטות יותר. למשל, החלפת מפסק לתריס חשמלי, מה שעשוי לעלות בין 200 – 450 ₪, בממוצע. בין לבין, תריסים חשמליים יכולים גם להתקלקל ברמת המנוע, מה שעשוי לייקר משמעותית את התיקון. 

תיקוני תריסים חשמליים הקשורים במנגנון ומנוע 

תיקוני תריסים חשמליים הקשורים במנגנון ומנוע התריס עשויים להיות מורכבים. לעיתים צריך כיוון מנוע של תריס חשמלי בלבד, בעוד שבמקרים אחרים הטכנאי צריך להחליף מנוע בתריס חשמלי, להחליף מנגנונים חשמליים, לעסוק בבעיות חיווט חשמלי ועוד. 

החלפת מנוע בתריס חשמלי יכולה לעלות בין 600 ₪ ל-1,500 ₪, בעוד שכיוון של מנוע של תריס חשמלי יעלה לכם כ-250 – 400 ₪ בלבד. אם אתם צריכים החלפת מנוע לתריס חשמלי במשקל 100 ק"ג, קחו בחשבון שזו עבודה מורכבת שיכולה להגיע גם למחירים שלכ-900 – 1,850 ₪. 

לאתר את הטכנאי הנכון לתיקון התריס החשמלי 

בין אם תצטרכו תיקון תריס חשמלי 24 שעות לתריסים מסוג כזה או אחר, אנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין טכנאים לתיקון תריסים חשמליים. תוכלו לעשות זאת ממש בזריזות בצורה מקוונת, מה שיכול להוביל לחיסכון משמעותי על קריאת השירות. 

בשורה התחתונה, תיקון תריס חשמלי לרוב יצריך אנשי מקצוע מנוסים, אז הקפידו למצוא אותם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!