תריסי גלילה לעסק

תריסי גלילה לעסקישנם לא מעט יתרונות בכל הנוגע להתקנה של תריסי גלילה לעסק, בעוד כי הפקטור של הפרטיות הוא רק אחד מתוך כמה וכמה גורמים שצריך לקחת בחשבון לפני ההתקנה. אמנם תריס גלילה לעסק מספק פרטיות מוחלטת, אבל האבטחה של העסק, למשל, היא פקטור נוסף שחשוב לקחת בחשבון. 

כאמור, ישנם יתרונות רבים שמגיעים עם תריסי גלילה לעסק. הם מספקים הגנה מפני מזג האוויר וגם שומרים על העסק שלכם מפני ונדליזם, פריצות לעסק ועוד. בנוסף, תריסי גלילה לעסק יכולים לחסוך לכם כסף על חשבונות האנרגיה והחשמל שלכם. זאת, על ידי חסימת השמש במהלך היום ושמירה על בידוד המבנה בצורה טובה יותר.

מהם תריסי גלילה לעסק ומדוע הם חשובים?

תריסי גלילה הם סוג של אמצעי אבטחה שניתן להשתמש בו כדי להגן על העסק שלכם. הם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, כגון פלדה, אלומיניום או PVC ולרוב הם מותקנים מחוץ למבנה. עם זאת, ניתן גם להתקין תריסי גלילה בתוך העסק עצמו. 

יש לקחת בחשבון, תריסי גלילה חיצוניים בדרך כלל מגנים טוב יותר מפני ונדליזם ופריצות לעסק, תוך שהם מהווים גם מנגנון הרתעה מצוין. כאשר פורצים רואים חלון חשוף לעומת חלון עם חיפוי אלומיניום חיצוני, הם אוטומטית יעדיפו לפרוץ למבנה שאינו ממוגן.

מדוע תריסי גלילה לעסק הם רעיון טוב? 

תריסי גלילה לעסק הם בחירה מצוינת מסיבות רבות. הם קלים להתקנה וניתן להתאים אותם לכל צורה או גודל של חלון או דלת, בעוד שזה הופך אותם לבחירה מצוינת עבור עסקים מכל הסוגים. יתר על כן, תריסי גלילה לעסק שומרים על המבנה קריר בקיץ וחם בחורף, תוך חיסכון בהוצאות החימום והקירור.

תריסי גלילה מספקים הגנה טובה יותר מאשר תריסי חלונות רגילים, מכיוון שהם עשויים מחומרים חזקים יותר. יש להם גם יכולת התנגדות רוח גבוהה יותר, מה שאומר שהם לא יתפרקו על ידי רוחות חזקות כמו סוגים אחרים של חיפויי חלונות לעסק.

תריסי גלילה חיצוניים המחוברים למערכת האזעקה של העסק

בעוד שתריסי גלילה חיצוניים הם אמצעי אבטחה חשוב לכל עסק, ניתן לחבר אותם למערכת האזעקה של בית העסק כך שכאשר ייפתחו, האזעקה תידלק. זוהי דרך מצוינת להרתיע פורצים ולשמור על בטיחות העובדים, הציוד והסחורה, הלקוחות שלכם ועל עצמכם.

בחלק מהמקרים אנשים מסנכרנים בין מערכת האזעקה לבין התריסים באופן כזה שכאשר התריסים ייפרצו או פורצים ינסו לפרוץ אותם, תבוצע התקשרות למוקד השמירה שממונה על אבטחת העסק. באופן הזה, העסק שלכם יהיה בטוח בכמה וכמה אופנים שונים ו"חזיתות הגנה" שונות. 

מדוע אלומיניום מועדף לייצור תריסי גלילה חיצוניים לעסק? 

האלומיניום הוא קל משקל, מה שמקל על ההתקנה והתנועה השוטפת של התריסים (הקיפול והפתיחה שלהם). כמו כן, חומר זה גם עמיד מאוד, מה שאומר שהוא יכול להיות מותקן בעסק זמן רב לפני שיתרחשו נזקים, סדקים וכולי. אלומיניום גם קל לניקוי, מה שאומר שתריסים אלו לא יתלכלכו בקלות והתחזוקה השוטפת גם היא תהיה קלה יותר.

בסופו של דבר, אלומיניום הוא החומר המועדף לייצור תריסי גלילה חיצוניים לעסקים מכיוון שהוא קל משקל, עמיד בפני קורוזיה ומהווה חומר שקשה לפרוץ אותו. עקב היותו עמיד בפני קורוזיה, תריס גלילה אלומיניום מושלם עבור שימוש חיצוני לעסקים. 

טיפים להתקנת תריס גלילה לעסק 

קודם כל, ודאו שיש לכם מספיק מקום לתריסים בעסק שלכם. אם אתם חוששים מפני בעיה של מקום, דעו לכם שניתן לייצר תריסי גלילה לעסקים בהתאמה אישית ועל פי המידות של בית העסק. אם אין בעיה של מקום, מדדו את גובה החלון ולאחר מכן מדדו כמה גבוה אתם רוצים את התריסים שלכם. 

כמו כן, כאשר תזמינו איש מקצוע להתקנת התריסים, ודאו שאותו איש מקצוע משתמש בכלים הנכונים כדי לבצע את ההתקנה בצורה בטוחה. למשל, יש להשתמש בברגים או במסמרים עם עוגנים חזקים, במיוחד אם יש קיר גבס, וזאת על מנת לאבטח את התריס חזק יותר.

טיפים למציאת טכנאי התקנת תריס גלילה חיצוני לעסק

כדי למצוא טכנאי התקנת תריסי גלילה חיצוניים עבור העסק שלכם, אתם צריכים לעשות קצת מחקר. כפועל יוצא מכך, ודאו שאתם יודעים את הכישורים הדרושים ובקשו הפניות מלקוחות קודמים. כמו כן, קחו בחשבון את טווח המחירים של מתקיני תריסי גלילה לעסקים. 

בימינו נהוג לערוך מחקר שוק מקוון הכולל השוואת מחירים, ככה שתוכלו לחסוך בעלויות במידה מסוימת. אפשר לפעמים גם לחסוך מאות שקלים, אז לא מומלץ לוותר על כך. את מחקר השוק הזה תוכלו לערוך ע"י שימוש פשוט בגוגל, מה שלא אמור לקחת יותר מכמה דקות שחוסכות בכיס כסף. 

ולבסוף, בקשו הפניה מחברים ובני משפחה. מישהו שאתם מכירים אולי התקין את תריסי הגלילה החיצוניים שלו, ככה שזאת היא דרך מצוינת למצוא את האדם המתאים לפרויקט שלכם. הם יכולים להמליץ על מישהו שהם סומכים עליו, שיודע לעשות את העבודה היטב.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!