תריס גלילה חיצוני

תריס גלילה חיצוניתריס גלילה חיצוני מהווה משהו הרבה יותר חשוב מאשר פתרון הצללה, מכיוון שתריסים אלו הם למעשה פתרון אבטחה לכל דבר ועניין. אם אתם מחפשים פתרון אבטחה לבית או לעסק, המידע הבא עבורכם, הנה כמה דגשים על תריסי גלילה חיצוניים. 

תריס גלילה חיצוני הוא פתרון אשר מציע כמה וכמה יתרונות שונים. תריסי גלילה חיצוניים מספקים עיצוב נעים, אסתטיות וגם אבטחה והגנה מקסימליות בבית או במשרד שלכם. האפשרויות הן רבות ומגוונות, כאשר ניתן להתקין תריס גלילה חיצוני על חלונות או על דלתות ברוב המקרים. מעבר לכך שהם מיוצרים מחומרי גלם שונים (חלקם קשיחים מאוד, כמו מתכת), תריסי הגלילה החיצוניים מגיעים בכל מיני גוונים שונים ובעיצובים אסתטיים. כך תוכלו להתאים את התריס החיצוני לכל סוג עיצוב של מבנה ביתי או משרדי. 

מה חשוב לדעת על התקנת תריסי גלילה חיצוניים?

אם מדברים על התקנת תריסי גלילה חיצוניים, חשוב להבין מה מיוחד כל כך בהתקנת סוגי התריסים האלו. ובכן, תריס הגלילה עשוי משלבים של אלומיניום, ושלבים אלו מיועדים להתקפל מעלה ולהיפתח למטה, בעוד כי  בעת פתיחה, התריס מתקפל לתוך תא מיוחד. החלקת התריס לתוך התא מאפשרת להעלים את התריס לגמרי, ובכך להנות מחלון פתוח לחלוטין. 

בעוד שאפשר להתקין תריסי גלילה חיצוניים ידניים, ניתן גם להתקין תריסי גלילה חיצוניים חשמליים. ויחד עם זאת, בימינו קיימים גם תריסי גלילה אשר מופעלים על ידי אנרגיה סולארית, כמו גם תריסי גלילה שמתחברים ומסונכרנים עם מערכות של בית חכם.

https://www.youtube.com/shorts/bfbZQ-A_tE0

יתרונות התקנת תריסי גלילה חיצוניים 

תריסי גלילה ידניים וחשמליים נפוצים מאוד לסגירת חלונות מתוך כמה וכמה סיבות שונות. קודם כל, העלות שלהם היא סבירה בהשוואה לסוגי תריסים חיצוניים אחרים. מעבר לכך, יש גם כמה יתרונות בהתקנת תריסים ידניים לעומת חשמליים. למשל, תריסים ידניים מאפשרים לכם להנות משקט נפשי, כי תמיד תוכלו להפעיל אותם ללא כל קשר להפסקות חשמל או תקלות חשמליות בתריס.

כמו כן, כדאי לדעת גם שישנם בימינו תריסים חיצוניים אשר מתוכננים להיסגר בצורה אוטונומית כאשר מתחילות רוחות, גשמים או ברד. באשר לתריסי גלילה חיצוניים חשמליים, אתם תוכלו להנות מיתרונות כמו גלילה מהירה על ידי שלט או מתג חשמלי. 

תריסי גלילה חיצוניים קלים לניקוי ותחזוקה 

תריסי גלילה חיצוניים אינם מורכבים משלבים נפרדים. הם מורכבים מיחידה אחת ארוכה אשר מאפשרת לכם ניקוי קל ומהיר. זאת, בניגוד לתריסים שעשויים משלבים נפרדים אשר מצריכים ניקוי של כל שלב ושלב בתריס. 

ואם כבר מדברים על אסתטיקה ועיצוב, אז חשוב לציין שברוב המקרים אתם תוכלו לבחור בהתאמה אישית את הגוון והצבעים של תריסי גלילה חיצוניים. ככה תוכלו להתאים אותם לכל סוג עיצוב ולכל סוג מבנה ביתי או משרדי. 

עוד יתרונות של התקנת תריס גלילה חיצוני 

בסופו של יום, תריסי גלילה חיצוניים הם דרך מצוינת להגן על הבית או העסק שלכם מפני פגעי מזג האוויר, אבל גם מפני מקרים של ונדליזם, פריצות וכולי. הם מהווים אלטרנטיבה מצוינת לתריסי חלונות חיצוניים רגילים, מכיוון שהם עמידים יותר ומספקים הגנה טובה יותר (במיוחד כאשר עשויים אלומיניום).

ומבחינה של יעילות אנרגטית, העיצוב של חלונות תריס גלילה חיצוניים מאפשר בידוד טוב יותר מפני חום וקור, מה שאומר שאתם יכולים לחסוך כסף על חשבונות החשמל שלכם לאורך זמן. במילים אחרות, ככל שהמבנה מבודד טוב יותר, ככה פחות תצטרכו להשתמש במזגן. ואם יש לכם מערכת של בית חכם בביתכם, תוכלו לחבר אליה את התריסים ולהנות מאוטונומיה מוחלטת של התפעול שלהם. לא תצטרכו לנקוף אצבע כדי לסגור או לפתוח אותם. 

קראו עוד: התריס לא תקין? תקלות נפוצות בתריסי גלילה

סוגי תריסי גלילה חיצוניים שאפשר להתקין 

אם אתם מעוניינים לקבל לפעולה שקטה ותריסים שמתקפלים לתוך הפתח שבו הם מותקנים, תריסי גלילה מאלומיניום כנראה יהיו המתאימים לכם ביותר. התריסים האלו אידיאליים לכל סוגי המבנים כמעט, לרבות התקנה על דלתות, דלתות פטיו וחלונות בכל הגדלים.

מעבר לחומר האלומיניום, תריסי גלילה חיצוניים יכולים להיות גם מיוצרים ממתכת, פלסטיק וחומרים מרוכבים אחרים, סגסוגות של מתכות שונות ועוד. ברוב המקרים אנשים בוחרים התקנת תריסים עשויי אלומיניום, מה שמספק אבטחה מקסימלית, בידוד מעולה מפני החום והקור וכמובן, פרטיות מוחלטת. 

טיפים למציאת טכנאי התקנת תריסי גלילה חיצוניים 

אתם צריכים התקנת תריס גלילה חיצוני, התהליך מתחיל במציאת טכנאי באזור מגוריכם. ישנן דרכים רבות למצוא טכנאי, והדרך הקלה ביותר היא להשתמש בחיפוש בגוגל. אתם יכולים למצוא טכנאים גם בפייסבוק, אינסטגרם ומדיות חברתיות אחרות, אבל אתם יכולים גם לשאול בסביבה שלכם לגבי המלצה מחברים או בני משפחה.

כאשר מצאתם טכנאי, כדאי לוודא שהוא בעל רישיון, מציע אחריות על העבודה שלו ומבוטח. זה יבטיח שאיש המקצוע עובד בצורה בטוחה וחוקית. זה גם יגן עליכם מכל נזק שעלול להתרחש במהלך תהליך ההתקנה, או אם משהו משתבש עם התריסים שלכם לאחר ההתקנה (כאשר הטכנאי עוזב את המקום). 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!