החלפת תריסים ישנים

החלפת תריסים ישניםהחלפת תריסים ישנים נעשית עקב בלאי של התריסים הישנים או עקב צורך בחידוש עיצוב הבית. החלפת תריסים ישנים נעשית על ידי בעל מקצוע שמוודא את המידות הרצויות, בוחן האם ניתן להשתמש בתשתית הקיימת (כדי להוזיל את המחיר) ולבסוף מתקין את התריס החדש. התקנת תריסים חדשים נעשית תוך מספר שעות כאשר בעל המקצוע הנבחר הוא בעל ניסיון מתאים.

 

מהן האפשרויות שלכם?

החלפת תריסים ישנים דורשת מבעל המקצוע מקצועיות גבוהה, מדובר על תהליך מורכב יותר מאשר התקנה חדשה. אחת ההחלפות הפופולריות היא בין תריס גלילה ידני לחשמלי או החלפת תריסי הזזה שכבר חורקים ולא עובדים כראוי. אפשרות הבחירה היא רחבה, החל מסוג התריס (הזזה, גלילה, שקוף ועוד) לבין החומר ממנה עשוי התריס כמו פלסטיק, אלומיניום, פוליקרבונט, דמוי עץ ועוד. ריכזנו עבורכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם:

  1. תריסי גלילה ידניים – ללא קשר לחומר ממנו עשוי התריס, החלפת תריסי גלילה ידניים לתריסים ידניים לא אמורה להיות מלאכה מורכבת שכן כל התשתיות כבר קיימות. תריסי גלילה ידניים עובדים באמצעות זרועה ייעודית ועם תחזוקה לקויה הבלאי שלהם גבוה. התריסים עשויים מחומרים שונים ובדרך כלל יהיו מאלומיניום או פלסטיק. תריסי פלסטיק נוטים לבלאי גבוה בעיקר כאשר הם חשופים לשמש או כאשר סוגרים ופותחים אותם באגרסיביות. 
  2. תריסי גלילה חשמליים – תריסי גלילה חשמליים יכולים להחליף את התריסים הידניים הישנים ולאפשר לכם להנות מנוחות מקסימלית. הפעלת התריסים החשמליים נעשית על ידי מתג ייעודי, שלט ואפילו אפליקציה. התריסים מופעלים על ידי מנוע שגם אותו יש להתקין אופן פנימי או חיצוני בהתאם לתנאים הקיימים ולתקציב.
  3. תריסי פלסטיק – תריסי פלסטיק מציעים ללקוח את המחיר האטרקטיבי ביותר. יש לקחת בחשבון שהבלאי של תריסי הפלסטיק גבוה, אך מה שבאמת משפיע על הבלאי היא התקנה לא מקצועית.
  4. תריסי אלומיניום – אלומיניום הפך לתחליף מעולה וזול למתכת כבדה ואף לפלסטיק. קיימים סוגים שונים של תריסי אלומיניום ואלו הם הפופולריים ביותר: תריסי שלבי אלומיניום, תריסי שלבי אלומיניום משוך אור ותריס אלומיניום מוקצף. ההבדל בין תריסי אלומיניום לתריסי אלומיניום משוך אור הוא החשיפה לאור. שני סוגי התריסים האלו נחשבים לכבדים ועמידים. לעומת זאת, תריסי אלומיניום מוקצף נחשבים לתריסים יותר זולים אך גם פחות עמידים, שכבת האלומיניום דקה באופן משמעותי ביחד לקודמים. תריסי אלומיניום מוקצף עשויים בשילוב של פוליאוריתן שמקנה בידוד מעולה לבית. 
  5. תריס גלילה שקוף – תריסי גלילה שקופים מיועדים לחנויות ובתי עסקים. החלפת תריסים ישנים בתריסי גלילה שקופים יכולים לייעל את פעילות העסק באופן משמעותי מכיוון שהקהל חשוף למוצרים שלכם לאורך כל שעות היממה. 

כמה עולה החלפת תריסים ישנים?

החלפת תריסים ישנים נעשית על בסיס יומי, רבים מעוניינים להחליף את התריסים אך החשש בנוגע למחיר קיים. שימו לב, החלפת תריסים ישנים בהכרח תהיה זולה יותר מאשר התקנה חדשה לחלוטין, אך עשויה להיות מורכבת יותר מהתקנה חדשה לחלוטין. לפניכם מחירון של החלפת תריסים ישנים:

 

תריס מחיר למ"ר
תריסי גלילה ידניים (פלסטיק) 250 עד 1,000 ש"ח
תריסי גלילה חשמליים (פלסטיק) 400 עד 1,000 ש"ח
תריסי גלילה מאלומיניום ידניים 350 עד 1,200 ש"ח
תריסי גלילה מאלומיניום (חשמלי) 400 עד 1,400 ש"ח
תריסי אלומיניום משוך אור 450 עד 1,400 ש"ח
תריסי אלומיניום (מוקצף) 300 עד 1,200 ש"ח
תריסי הזזה (פלסטיק) 300 עד 1,200 ש"ח
תריסי הזזה (אלומיניום) 400 עד 1,300 ש"ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!