תריס חשמלי חיצוני

תריס חשמלי חיצוניתריסי חשמל חיצוניים הם פתרון המתאים לבית ולעסק. התריסים משמשים גם לנוחות, ותורמים לביטחון הדיירים. בעבר לא הייתה קיימת חשיבות משמעותית לאסתטיות של התריס, אך היום אנו פוגשים יותר ויותר עיצובים חדשים. היצע האפשרויות הוא רחב, ניתן להתקין תריס חשמלי חיצוני למרפסת, לחלונות הבית, לכניסה לעסק וניתן לגלול אותם באופן שלא מצריך מכם אף מאמץ. איך מתוך כל ההיצע הרחב נבחר את האפשרות המתאימה? ל  

 

תריסי חשמל חיצוניים – סוגים

לפני שניגע במחיר של תריס חשמל חיצוני נכיר את האפשרויות הבולטות בתחום: תריס שלב משוך, תריס שלב משוך אור, תריס שלב מוקצף:

  • תריס שלב משוך – תריס שלב משוך נחשב לבטיחותי יותר מכיוון שהוא כבד יותר ומצריך מאמץ רב כדי להרים אותו, עם זאת הוא נחשב ליחסית מיושן. תריס שלב משוך עשוי אלומיניום ופחות מתאים לחלונות הבית, במיוחד כאשר מדובר על בית שאינו בית קרקע. היתרון המרכזי של התריס הוא החסינות שלו ומנגנון הבטיחות.
  • תריס שלב משוך אור – תריס שלב משוך אור זהה לתריס שלב משוך, ההבדל המרכזי בינו לבין תריס שלב משוך הוא שבתריס זה יש רווחים גדולים יותר ולכן נקרא תריס שלב משוך אור. עלויות הרכישה וההתקנה של תריס זה הן יקרות יותר. 
  • תריס שלב מוקצף – תריס שלב מוקצף הוא מבין התריסים הפופולריים בשנים האחרונות. התריס גם הוא עשוי אלומיניום, אך דק יותר ובתוכו פוליאוריטן מוקצף. תריס שלב מוקצף מתאים לחלונות, מרפסות ולבתים שאינם קרקע. יש לקחת בחשבון שכאן נדרשת יותר עדינות עם התריס מכיוון שהא קל יותר ועדין. התקנת ורכישת תריס שלב מוקצף היא יחסית זולה ביחס לסוגים הקודמים.

לסיכומו של דבר, שלושת הסוגים שציינו הם הסוגים הבולטים והפופולריים. יש לקחת בחשבון שתחת הסוגים האלה קיימים תתי סוגים ועיצובים שונים. תריס שלב משוך ושלב משוך אור מתאימים לבתי קרקע ויותר בטיחותיים. תריס שלב מוקצף יכול לסייע לכם להוזיל את עלויות התריסים הכוללת ולהתאים לחלונות, מרפסות וכד'. 

קראו עוד: התקנה ותחזוקה של תריסים חשמליים

כיצד נקבע מחיר תריס חשמלי חיצוני?

הגורם המשפיע העיקרי על מחיר תריס חשמלי חיצוני הוא גודל החלון והמנוע, אך מבעד לכך קיימים עוד משתנים אשר עשויים להשפיע על המחיר. כל תריס חשמלי משולב עם מנוע בעל ארגז פנימי או חיצוני, זה עוד משפיע על המחיר הסופי. בעל המקצוע מקבל ובוחן את מידות החלון ובהתאם לכך יידע להתאים את גודל התריס ואת גודל המנוע. ככל שהחלון גדול יותר כך גם המנוע ישתווה בגודלו על מנת שיוכל להחזיק ולהפעיל את התריס בצורה חלקה. המנועים האירופאים נחשבים לגולת הכותרת בתחום התריסים החשמליים וגם היקרים יותר. קיימות גם חברות סיניות המציעות לנו תריסים מעולים, אך הם נחשבים עדיין לפחות איכותיים. 

כפי שציינו מקודם, יש אפשרות בחירה ללקוח בין ארגז פנימי או חיצוני (לעיתים אין בחירה בגלל חוסר מקום). ארגז חיצוני נחשבים לסטנדרט בתריסים חשמליים, אך אם תהיו מעוניין בארגז פנימי תדעו שהמחיר מתייקר. בנוסף, ככל שאין גישה להתקנה זה עוד פרמטר המשפיע על המחיר. ריכזנו עבורכם טבלה המציינת את טווח המחיר ביחס למשקל התריס.

 

משקל התריס 10-12 ק"ג 20-22 ק"ג 30 ק"ג 40 ק"ג 60 ק"ג 80 ק"ג 100 ק"ג
מחיר כולל מנוע 550 – 900 ש"ח 650 – 1,000 ש"ח 850 – 1,200 ש"ח 1,000 – 1,200 ש"ח 1,250- 1,600 ש"ח 1,750 – 2,100 ש"ח 2,250 – 2,600 ש"ח

קראו עוד: תיקון תריס גלילה חשמלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון תריסים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום תיקון תריסים, כל מה שרציתם לדעת על תיקון תריסים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו!